missjuliebelle

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Julia - 5 augusti 2014 16:11

Om du vill ha en hyfsat kalorisnål fika ska du satsa på riskakor. Det finns många smaker och någon för alla. Man blir även mätt på riskakor fast man kanske inte tror det. Riskakorna växer i magen och tar större plats.

Min favorit är gräslök och gräddfil:)

Ha det gott;)

Av Julia - 5 augusti 2014 15:21

Som ni nog vet så har jag börjat en hälsosammare diet. Det är ju jättebra men det gör mig väldigt sötsugen:(

Men jag har hittat en lösning!! Iste! Det är inte det nyttigaste jag vet men det är på tok mycke bättre än vad jag stoppade i mig innan. Det är sådär mänga kalorier. Du kan liksom inte dricka fem glas om dagen. I detta stora glaset är det 300 ml iste och de är 75 kalorier.

Istet finns ätt köpa på de flesta ica butiker och på willys. Det finns i smakerna: persika, mango och citron om jag inte minns fel. Jag har provat alla men citron är min personliga favorit. Det kommer i pulverform i en påse så du blandar själv ut den. Den är även inte så dyr. Vet inte det exakta priset men ja.


Love<3  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej som bor i Sverige. Jag går i skolan här när jag måste;) Mina intressen är mat, mat och mat. Nej men jag älskar att laga mat. Mina övriga intressen är att baka, smink och naglar.Jag behöver någonstans att skriva av mig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Arkiv


Skapa flashcards